Translate

Wednesday, September 2, 2015

harry potter- books

Μόλις πριν τελείωσα το τελευταίο βιβλίο του harry potter. Το λάτρεψα!!!!!!!!

Δεν γράφω όμως, μόνο για να πω αυτό. Γράφω για να σας πω την γνώμη μου.

Πολλοί με ρωτούν:
-Γιατί να διαβάσεις το βιβλίο, αφού μπορείς σε σύντομο χρονικό διάστημα να δεις την ταινία.
Εγώ εκείνη τη στιγμή θέλω να τους χαστουκίσω αλλά ποτέ δεν το κάνω.Τους λέω:
-Διαβάζω το βιβλίο για να αναπτύξω τη φαντασία μου. Με τα βιβλία μπορείς να φανταστείς τους χαρακτήρες όπως θες εσύ. Ενώ στις ταινίες περιορίζεται η φαντασία σου επειδή βλέπεις τους χαρακτήρες όπως τους φαντάστηκε ο σκηνοθέτης.

Για παράδειγμα, εγώ τον καθηγητή Φλίτγουικ τον φαντάστηκα ψηλόλιγνο, ενώ στην ταινία είναι κοντός (μάλλον νάνος).

Ελπίζω να άλλαξα τη γνώμη σας και να γίνετε βιβλιοφάγοι σαν εμένα.

                                      Αποτέλεσμα εικόνας για professor flitwick
Περίπου έτσι φαντάστηκα
τον κύριο Φλίτγουικ.(Με                                                     Έτσι είναι ο κύριος Φλίτγουικ στην             γυαλιά)                                                                                          πραγματικότητα.

No comments:

Post a Comment